torsdag 29 april 2010

Tenta och jobb!

Idag har jag skrivit tenta, och den mååste ha gått bättre än den förra!! Blev lite knäckt när jag fick in den och insåg att den var tusen gånger svårare än det gamla tentaexemplet vi fått ut att plugga på... Men efter ca 15 minuter hade jag ändå skrivit klart, och har jag tur nu så blir jag godkänd... Hann ändra en del svar den sista kvarten eftersom man var tvungen att sitta till halv så vi får väl se...... Haha

När jag kom hem ringde i alla fall jobbet så jag traskade dit till tolv och jobbade till 16. Det är faktiskt roligt, men idag var det jäääättevarmt så nu är jag helt slut! Men det är nog Emil också som fick passa Benjamin helt ensam när jag jobbade eftersom den lille rackaren har lärt sig åla FORT! HAHA, jätteroligt :)

Men nu ska vi snart kila iväg till tåget för vi ska till Malmö ikväll!

Kram / Johanna

Inga kommentarer: