torsdag 15 april 2010

Sooooool!!


Nu har det faktiskt blivit ett litet avbrott i bloggen, och det har nog mycket med den härliga våren som verkar ha intagit skåne på riktigt nu! Helt fantastiskt väder :) Så när Emil har jobbat har jag suttit i parken vid Trollsjön och läst bok, och när han har varit hemma har vi suttit där tillsammans :) Det är så skönt att kunna gå utanför dörren och vara VARM, och jag ÄLSKAR skåne, inget kan slå våren/sommaren här nere!

Imorgon är min tenta, fast det låtsas jag inte så mycket om... I mitt huvud är det riktiga tenta-datumet någon gång i mitten av maj (omtentetid). Det är nån slags spärr som satt sig i huvet på mig så det är fullständigt omöjligt för mig att sätta mig ner och plugga, och det här är en kurs man MÅSTE plugga till. Var nog inte riktigt beredd på det... Menmen, jag är ju faktiskt ganska ung än och vad gör det om jag är färdigpluggad om 3 eller 5 år egentligen? Bortsett från en högre studieskuld då då... Närå, men det är faktiskt inte en rolig insikt att helt plötsligt förstå att man inte är så bra i skolan längre, men det vore lustigt om en hektisk vår inte visade sig på något sätt... Så ikväll blir det inget pluggande heller alltså, utan jag ska åka ut till Västra strö och hälsa på, och sen kanske jag ska med på nåt ungdomsmöte i Lund, det är sånt som tiden får utvisa :)

KRAM / Johanna

Inga kommentarer: