torsdag 22 april 2010

Middag med Lindex...



Såhär ser det ut precis nu! Ska bli så roligt att få in sminkprylarna i lådorna och fixa. Måste bara sy en dyna till stolen så jag kommer upp liiiite lite till :)

Igårkväll fick jag tillåtelse av Emil att följa med Lindexpersonalen till Elada, en grekisk restaurang här i Eslöv, trots att vi firade två år!! :) Haha, det var verkligen jättemysigt, så otroligt trevligt folk! Hade lite träningsvärk i käkarna när jag kom hem för att jag skrattat så mycket... Emil hittade jag däremot sovandes i soffan framför slutet på hockeyn när jag kom hem, stackarn som ska behöva jobba och slita så dant, trots att han knappt får några pengar för det eftersom flygen fortfarande är inställda större delen av dygnen iaf... MEN idag fick han köra blod från Lund till Helsingborg och det var ju välkommet :)

Ikväll har vi jobbat på mitt sminkbord och fått upp böcker i den nyinköpta bokhyllan, är totalt slut nu! Och lägenheten är KAOS, kartonger, färgburkar, sandpapper osv överallt!!! Måste se till att få undan de värsta spåren av "renoveringen" till imorgonbitti i alla fall eftersom Rebecka kommer och lämnar Benjamin halv åtta på morgonen :) Stackarn ska ju inte behöva leka bland massa skräp :)

Nu ska vi kolla på lyxfällan och äta hemmagjort potatismos som Emil gjort :D Underbart!

Kram / J

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint det blir, duktigt!!/Lillemor