lördag 10 april 2010

Dags att köpa ny lampa....?


... Haha, så går det när målaren lägger ner lampan på golvet ;)

Idag är en bra dag, det känner jag på mig! Just nu känner jag mig i alla fall tusen gånger bättre än de senaste dagarna, vilket är ett gott tecken :) Idag (?) jobbar emil natt, vilket innebär att vi får vara tillsammans på dagen åtminstone, så vi tänkte ge oss på att sätta upp sänglampor och lite grejer här i sovrummet som vi inte kunnat göra tidigare, när vi väntat på målaren... Så det blir roligt att äntligen få till det litegrann här...

Ikväll funderar jag på om jag och Drutten ska bege oss till Malmö, kan ju vara trevligt att inte sitta helt ensam en lördagkväll liksom... Men om jag börjar må sämre är det nog lika bra att ligga hemma antar jag, men vi får se. Idag tar vi dagen som den kommer :)

Nu ska jag se till så min älskade vän och man vaknar ordentligt så vi kan få frukost i oss innan dagen börjar!

Hoppas alla får en bra dag, för det tänker jag ha! :)
Kram
Johanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dax att säga jö jö åt bacillerna och njuta av vårsolen! Härligt!

Anonym sa...

Jag kände igen kattens röst =))