fredag 16 april 2010

Hmm...


...Såhär går det när Emil dricker kaffe i sängen, spiller kaffe i sängen, och sedan tvättar madrassfodralet i typ 10000 grader så det inte passar längre ;) Haha, närå han tvättade det i 60 grader, precis som det stod i lappen (säger han iaf)... Men jag har fixat nu så knölen är på Emils sida! HAHA =)

Idag har jag skrivit tenta, hahahahahaha. Jag tror att min lärare kommer skratta en hel del när hon rättar den eftersom att jag, mest för att fördriva tid, låtsades att jag kunde svara på frågorna och skrev påhittade latinska ord :) Meeen, det var kul att träffa alla trevliga människor igen, och jag kände faktiskt att jag inte vill hoppa av i alla fall, trots kommande omtentor! Och det är ju faktiskt en bra insikt tycker jag :)

I eftermiddags kom min mammiii hit och hälsade på. Vi drack päronsmoothies som Emil slängde ihop, sjuuukt gott! :) Sen gick Emil iväg till taxin och jag och mamma hällde kaffe i en termos och gick ut till trollsjön och fikade med munkar, ännu mer sjuuukt gott! TACK MAMMA! Sen plockade vi vitsippor som nu står i en liten, liten vas på vårt soffbord :) Tack igen mamma för en mysig eftermiddag <3!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på unga mödrar och längta efter min älskade Emil som jobbar och sliter!

KRAM
Johanna

Inga kommentarer: