fredag 2 april 2010

Emil säsongsdebuterar...



..medans Johanna står och flätar/sminkar sig. Långfredag idag och ännu en dag som slav på Dressmann. Dock är detta den tredje sista dagen på den sämsta norska biprodukten någonsin, så jag kommer förmodligen överleva.. :)

Jag säger som Jan-Erik i pistvakt; "Jaaaaag vakne upp på mårrån, sen va den dan förstörd."
Näe, skämt åsido. Efter att den resterande jättedisken var gjord imorse så tog jag och frun en inte så jättelång, men alldeles lagom morgonpromenad i det vackra Eslöv. Jag, som är uppväxt i ett samhälle som det rinner vatten igenom blev närmast lyrisk när vi kom fram till den lilla damm (inte ens värd att kallas tjärn alltså) som kallas Trollsjön. Otroligt mysigt med en massa löv och träd och hundar och sånt :)

Nänä, nu blir det frukost och sen ska jag iväg och jobba!

PS. Drutten gillar inte att duscha.

Inga kommentarer: