söndag 11 april 2010

... Och så var Emil iväg igen...

... Mm, tiden när Emil väl är hemma går så fort, det känns nästan som att jag bor ensam här och han bara kommer på besök ibland. Men det finns å andra sidan inget att göra åt saken just nu, och man vänjer sig ju... :) Hittade i alla fall den här fina bilden på honom när jag rensade gamla datorn som ska slängas ut.. min lilla guldlock ;)



Igår blev det tyvärr inget Malmö för mig. Så fort jag gick utanför dörren igår, när vi skulle till ICA, kände jag hur det började svaja litegrann och oj vad jobbigt det var att gå den lilla sträckan!! Var helt slut när vi väl kom hem! Så det blev så att jag stannade hemma, åt chokladbollar och kollade på film, det var ju rätt mysigt det också... :)

Nu måste jag samla krafter och försöka orka plugga litegrann, så jag åtminstone klarar av omtentan! Usch, det är verkligen hemskt att hamna efter såhär!! Men som sagt, nu får jag satsa på omtentan och det är ju inte hela världen!

/J

Inga kommentarer: