lördag 23 juli 2011

Bullbak igen!

Det går åt mycket bullar här hemma så idag passar jag på att baka nya.. Det blir dock bara enkel sats den här gången eftersom vi fortfarande har några kvar sen förra gången.. Det är så roligt att ha frysen full med gofika att bjuda på! Lagrar upp lite nu inför att bebis kommer också så jag slipper baka till alla nyfikna gäster då :-)


På morgonen idag var vi ute på vår promenadrunda igen, fast det var väääldigt nära att vi vände i dörren när vi såg att det mer eller mindre ösregnade ute.. Men, hurtiga som vi är, gick vi bara upp å tog på oss regnkläder å gick ut ändå! Tror det är mycket tack vare att vi försöker promenera två gånger i veckan som jag mår så bra som jag gör ändå.. Det är åtminstone skönt med frisk luft eftersom jag mest är inne å pysslar resten av dagarna!

Resten av dagen får vi se vad som händer, eventuellt träffar vi Jessika å Robin annars har jag tänkt sy ett par örngott till bebiskuddarna.. Ska nog börja fila lite på min förlossningsplan också så jag har tid på mig att tänka igenom ordentligt hur jag vill ha det.. Det känns märkligt att det verkligen börjar närma sig nu! Fast man vet ju aldrig när den vill titta ut, risken finns ju att den har det så bra så vi får vänta till 30 augusti å bli igångsatta.. Det som är bra om jag går över tiden en massa är att jag kan gå på malmöfestivalen! Varför inte fördriva tid med Eric Saade och Orup liksom? Kan ju va kul.. Tyvärr verkar det inte som att Tomas Andersson-Wij kommer i år, han var verkligen underbar förra sommaren!

Måste ju också bara nämna att tankarna är mycket hos Norge nu, det är fruktansvärt ofattbart att något sånt kan hända..

/Johanna

Inga kommentarer: