tisdag 26 juli 2011

Höganäs å Mölle!

Idag har vi varit uppe i outlet-området i Höganäs. Till min glädje hade lager 157 öppnat där men som tur var hittade jag bara en grå hoodtröja. Den ska sparas till bebis kommit så jag inte töjer ut den i onödan ;-) Annars var det mycket porslinsgrejer vi blev lite sugna på men vi köpte inget sånt!

Sen åkte vi till en badplats som heter nåt på R.. vid Mölle. Jättefint med massa klippor! Den enda som vågade sig på ett dopp var dock Emil! Vi tog oss även upp till Kullens fyr så det har blivit en hel del vandrande idag!

Efter det mötte vi upp vår vän o värd på vårt bröllop, Gotland, som följde med oss hem efter att vi blivit bjudna på god mat av Emils föräldrar..

Ikväll har vi degat i soffan å spelat spel å nu är jag så sjuuuukt trött! Emil å Gotland sitter uppe fortfarande men jag somnar när som helst!

Natti!
/Johanna från iphone

Inga kommentarer: