torsdag 14 juli 2011

Pyssel pyssel pyssel! :)


Ikväll har jag, mellan smärtattackerna från revbenet, passat på att pyssla litegrann! Jag sydde ihop blöjbyxorna och knåpade ihop ett eget mönster på små små tofflor.. Hann bara färdig med den ena ikväll, men den blev sjuuukt liten så det var sjuuukt pilligt! Haha, bebis kommer kunna ha dom max en vecka, men dom är väldigt söta iaf! Nu när jag vet hur jag ska sy är det ju iaf bara att göra nästa par något större så tror jag nog det kan bli jättebra!


Nu ska jag å världens bästa man kvällsfika innan det är dags å sova.. Sista natten innan Emils semester! Yeeeey! :-) Det första jag ska göra när jag vaknar imorgonbitti är dock att ringa vårdcentralen.. Det här revbenet håller på att ta död på mig ikväll! Tror iofs att dom bara kommer säga "det är för bebis trycker där uppe så det är bara att härda ut".. Men vi får väl se!

/Johanna

Inga kommentarer: