fredag 15 juli 2011

Gomorron å färdiga tofflor!

Nu är dom klara båda dom små fleecefodrade tofflorna! Gillar verkligen pingvin-tyget, tycker det kan passa både pojke å flicka :-) Ska göra ett par större sen nån gång också, men jag har så mycket projekt på gång nu så jag har inte bestämt i vilken ordning jag ska ta allt.. Är iaf väldigt glad att jag fick lite muddväv å så av svärmor när vi var uppe sist, det är roligt att kunna variera lite!


Har även tagit tag i att ringa vårdcentralen så jag har fått en tid till läkare i eftermiddag.. Ska bli skönt att få det uppkollat åtminstone! Sköterskan sa att det kunde vara en inflammation också.. Hoppas det för det lär ju läka fortare än ett sprucket revben!

Lagom till jag är färdig på vårdcentralen kommer Astrid å Mathilda från klassen hit å hälsar på! Känns bra att jag har frysen full med kakor å grejer nu, men jag gissar att jag får baka mer så att det finns tillräckligt när bebis har kommit! Tror ju inte jag kommer ha samma energi då som jag har nu så jag får passa på :-)

/Johanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh så söta små tofflor!!! Vad duktig du är, Johanna! Kram mammii

Johanna sa...

Tack mamma! Ska bli spännande att få prova dom på bebis på riktigt sen :-) Kram!

Jessika sa...

Vad fina dom blev :D Duuktiig!