lördag 23 juli 2011

Nåra bullar senare..

.. Nu har vi ytterligare ett 50-tal bullar i frysen, hälften vanilj å hälften kanel :-) Så för den fikasugna är det bara att komma förbi! Funderar på att baka nåra muffins imorrn också för några sånna har vi inte kvar.. Sen tror jag nog inte att det rymmer mer i frysen (trots att vi har två!)..


Nu ska jag ta tag i att rama in våra fotoförstoringar.. Dom ligger utspridda på hela bordet i vardagsrummet å kallar! Är inte alls motiverad, men där kan dom ju inte ligga kvar liksom!

Sen ikväll ska jag å Emil på date!! :-) Så vi ska ut å äta planka här i Eslöv, gooott! Måste ju passa på nu innan bebis kommer liksom, sen blir det inte liiika lätt att göra sånt :-) Min mage skriker dessutom efter jordnötsringar också så jag hoppas på sånna och film sen när vi kommer hem!

/Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan rekommendera dom med vanilj! Dom smälter i munnen. Sen är det förstås extra gott för att man får trevligt sällskap om man åker och fikar hos Sahrlings i Eslöv!! Kram mormor