måndag 25 juli 2011

Jag har INTE fött barn!!

Gokväll!
För er som undrar så är det fortfarande hela tre veckor kvar till beräknat förlossningsdatum, dvs att det kan bli fem veckor, så jag har inte fött barn idag trots den dåliga uppdateringen :-) Eftersom vi har svärföräldrarna här på besök till fredag så blir det kanske lite sämre uppdatering några dagar!

Idag har vi iaf, trots min snorighet, ränt runt på stan i Malmö å ute på Svågertorp! Dessutom har vi ätit sjuuukt god mat på Krua Thai på Möllan i Malmö tillsammans med mina föräldrar å sen fikat hemma hos dom :-) Så det har varit en väldigt mysig dag, men nu är jag fruktansvärt trött i fötterna! Det tär ju lite på kroppen att springa omkring med alla extrakilon och dessutom vara sjuk, men det går mycket bättre än jag trott att det skulle göra :-)


Emils föräldrar tog med sig maaassor av grejer från dom, bl a Emils kongas, min brudklänning (!) och en assistent som dom köpt på loppis! En jättesnygg retro assistent från electrolux som ska underlätta allt vårt bakande ännu mer :-) Nu är bara frågan var vi ska pussla in allt, men det är ju faktiskt en världslig sak!

Nu är det dags för go-fika här hemma!

/Johanna

Inga kommentarer: