lördag 16 juli 2011

Sooovmorgon och runda på stan!

Oj va mysigt det var att både jag och Emil fick sova ut imorse utan att störas av någon väckarklocka klockan 5 på morgonen! Det blev en riktigt lång morgon med god frukost och vänner-avsnitt som vanligt :-) Sen har vi varit ute en runda på stan i Eslöv å köpt bl a nya löparskor till Emil och fluorskölj! Vi har blivit så vuxna nu å sköter om våra tänder med tandtråd å flourskölj. Dessutom äter vi morot och knäckebröd till nästan varje måltid(!), helt galet vad vuxenpoäng vi kammar in lite överallt!

bild från hemtex.com
Var inne på hemtex också och tittade på babyfiltar som syster tipsat om. Jääättefina verkligen! Men jag vågar inte köpa på mig för mycket grejer nu, tänkte att vi kan önska oss en sån sen när bebis har kommit.. Tycker nog att den gröna är finast.. Eller en rosa om det skulle bli en flicka! Men grönt passar till båda tycker jag :-)

Idag är planen att vi ska börja möblera om litegrann i sovrummet/barnrummet å se om vi kan få in vår stora byrå i garderoben för att göra mer plats för spjälsäng å sådär..


Såhär ser jag ut idag, vecka 35+3!

/Johanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va fin du är :) Kram Maria

Rebecka sa...

Ja du är så vacker systra mi!! Kraam!

Johanna sa...

Tack! Va glad jag blir :-)

JESSIKA sa...

VILKEN FIN BILD :D :D Shiiiitfiiiin!! c Snygga tomater oxå :P