lördag 9 juli 2011

Malmöshopping, picknick i Pildammsparken å grillning!

Just nu är vi hemma hos mamma å pappa å ska snart sätta igång att grilla :-)

Imorse gick jag å Emil upp ganska tidigt för att va i Malmö när butikerna öppnade. Vi fick massor gjort, vi har köpt en handväska i brunt skinn som jag ska ha som skötväska, bebisstrumpor + mössor och en "bebis-första-år-bok" :-) Vi var dessutom inne på Peak å snackade skit ett tag å sen gick vi tillbaka dit för att jag va tvuuungen att kissa! Det är ett väldans spring på toa för mig nu, är uppe 3-4 gånger varje natt!

Efter att vi ätit lunch på Waynes traskade vi iväg till Pildammsparken där mamma styrt upp en "spontan" släktträff idag. Så där satt vi i flera timmar å åt massa goda kakor å glass :-) Roligt att träffa mellansyster Emma å Oliver också som varit i Italien ett par veckor! Hon börjar få en riktig kula nu hon också! Det är så roligt att vi alla tre systrar har små bebisar snart!

Ja så nu sitter vi alltså här å väntar på systrarna med män och lilla bebis som varit på Ikea en sväng.. Benjamin fick hänga kvar med oss :-) Han å jag ska nog kolla om mamma å Emil behöver hjälp med maten nu!

/Johanna från iphone

2 kommentarer:

Hang sa...

vilken härlig lördag:) och jättekul att emma ska få barn!:D

//Hang

Johanna och Emil sa...

Hang! Jaa det är ju helt otroligt att vi alla tre ska ha nästan samtidigt :D