söndag 24 juli 2011

Snorig lugn dag!

Ja den här dagen har jag som sagt tillbringat mest i sängen med snorpapper, film, frukt å juice.. Min kära man har varit en riktig klippa och passat upp på mig å gjort mig sällskap! Till min stora besvikelse insåg jag dock att min nils karlsson pyssling-film som jag köpt bara var 30 minuter lång, alltså bara typ halva filmen :-( Men som tur var har jag ju Bridget Jones-filmerna som räddat både kvällen igår och dagen idag! Till å med Emil gillar dom filmerna som tur är :-)


Eftersom jag är alldeles för rastlös för att vara sjuk har jag ändå varit uppe å pysslat med fotona som inte blev av igår och fixat lite annat smått här hemma.. Strök till exempel en duk som jag fick ärva av mormor och trots min otroligt täppta näsa kunde jag känna att den luktade mormor.. Är så glad att jag får ha små minnen av henne kvar!


Ikväll har Emil dessutom bakat bröd igen så hans föräldrar får nybakt mack-fika nu när dom kommer, jag tror det doftar gott, men jag vet inte.. ;-)

/Johanna

Inga kommentarer: