lördag 30 juli 2011

Fortfarande utan bil!

Nix, det blev ingen bil igår! Det är ju helt otroligt vad det finns för folk som lägger ut bilar på blocket å hur mycket folk kan ljuga.. Hur kan man säga till en gravid ung tjej att "den här bilen är ju verkligen ren och fräsch dessutom" å så sätter man i sig å den är fuuuull med hundhår, godispapper, trasiga säten där vaddet sticker ut, rosten övertäckt med tejp osv.. Alltså, hur dumma tror dom att man är för den delen?? Galet! Idag ska vi åka å titta på en annan bil i Höör, får se om den håller måttet.. Det är ju en helt ny värld det här med att leta bil..

Igår efter att vi tittat på en av bilarna åkte vi hem till mamma å pappa där vi fick fika o sen bjöd dom oss på restaurang i Malmö, gooott!! :-) Dessutom köpte dom en såndär typ pilates-boll till mig som jag ska sitta på här hemma när värkarna har satt igång tänkte jag! ;-) Sen åkte vi hem till dom igen å åt lite godis å pratade (mest om bilar såklart)..


Här är ett bildbevis på att jag ligger på mage! Det har hänt två gånger på typ 8 månader, båda är när jag grävt ett stort hål i sanden ;-) Sjuuuukt skön känsla!

/Johanna

Inga kommentarer: