torsdag 7 juli 2011

Lilla lilla systersonen :)

Ikväll har vi varit ute i västra strö och grillat, myst med lilla lillebror och busat med stora storebror :) Vet inte än om jag får skriva vad han ska heta här, så jag väntar lite med det.. Men FINT namn har han fått lillpojken! Och FIN är han, det är så man smälter!! Och Benjamin känns så stor nu, stora pojken som verkar va så stolt över att ha blivit storebror, även fast han sliter lite i lillebrors huvud å sådär ibland.. ;)

För övrigt är jag så fruktansvärt trött nu, fick ändå sova länge imorse men jag tror det är den här värmen framför allt som tar på krafterna.. Så nu ska vi nog se ett par vänner-avsnitt å sova.. Sen har Emil bara en jobbdag kvar den här veckan, sen jobbar han måndag-fredag nästa vecka och efter det har han två semesterveckor! Ska bli så mysigt! Vi fundeeerar på om vi ska ta med oss ett tält och åka till Halmstad eller nåt för en natt då om det är fint väder.. Men just nu så undrar jag om jag verkligen kommer orka sova i tält när jag knappt kan sova i min egen säng.. Hur som helst kommer det bli mysigt att få vara hemma båda två :)


Här kommer en bild på en knubbig fot som sparkar upp i "taket" :).. Fast jag såg nu att den hamnade snett så den sparkar in i väggen istället ;)

/Johanna

Inga kommentarer: