fredag 15 juli 2011

I väntan på sen middag!

Var som sagt iväg på vårdcentralen för att kolla upp smärtan i revbenet idag.. Läkaren trodde dock inte att det var revbenet utan ett ligament som blir för påfrestat nu när magen är så tung. Hon skickade dock en remiss på ultraljud för lever- å gallvägar för att utesluta att det är något sånt.. Känns åtminstone bra att ha kollat upp det så får jag ta lite panodil när det blir outhärdligt! Det är ju trots allt inte så väldigt länge till jag ska gå med magen (hoppas jag!).

Sen var Astrid å Mathilda här ju å vi åt massa kakor å smörgåsrån å bara pratade en massa om livet. MYS! Det är verkligen mysigt när man väl ses, tyvärr blir det ju inte så ofta eftersom vi bor långt ifrån varandra.. Dom bor ju uppe i Ängelholm/Torekov så det blir ju inte att man kan ses varje dag längre när det är sommarlov liksom :/ Kommer bli konstigt att inte gå i samma klass mer, men jag har lovat att ta med bebis till caféet i skolan då o då åtminstone :-)

Just nu väntar jag å Emil på en väldigt sen middag, men vad gör det när båda är LEDIGA(!!) i 16 dagar tillsammans :-) Underbart! Sen har vi köpt ostbågar å filmer så det blir myskväll för hela slanten! Ostbågarna har vi såklart redan öppnat eftersom dom blir SÅ mycket godare när dom stått ett tag.. Bäst är dom ju egentligen dagen efter, men sånt tålamod har vi inte!


Nu är det så att digitalkameran verkar ha totaldött idag så några färska bilder kan jag inte bjuda på utan det får bli en gammal bild på mig å min fina syster istället :-)

/Johanna

/Johanna

Inga kommentarer: