onsdag 13 juli 2011

Svågertorp å kvällspromenad

Imorse blev det så att jag åkte in till Lund, mötte upp Jessika å så åkte vi ut till Svågertorp i Malmö för å shoppa litegrann. Jag hade lite grejer till bebis att köpa å lite pysselgrejer till saker som jag tänkt göra.... :-) Hittade det mesta förutom några bra, mindre baljor typ att hänga på skötbordet med vatten i.. Hmm.. Får fortsätta leta för jag viiiill inte behöva ha vatten i en glasslåda nu när jag gjort skötbordet så fint!

Till lunch fick det såklart bli köttbullemeny på IKEA efter lååång väntan i kö! Så sjukt mycket folk där verkligen, det blir väl så så fort det är dåligt väder.. :/

Ikväll har jag å Emil gått vår vanliga onsdagspromenad (vadå rutinmänniskor liksom??) och det gick faktiskt jättebra utan nästan några sammandragningar så det var skönt! Barnmorskan tyckte att vi skulle fortsätta med promenaderna å bara ta det lite lugnare.. Det blir om inte annat än väldigt mysig pratstund för oss :-)

Just nu håller jag på att ladda upp massa foton på FUJIdirekt, men det tar galet lång tid! Om jag skickar efter idag så får vi 50 av bilderna gratis så jag tänkte passa på, har nog inte framkallat några foton alls på flera år.. Har inte ens framkallat bröllopsbilderna så det blir några sånna vi skickar efter nu också!


Bl a den här bilden ska framkallas, det var tur att vi hann med några gravid-syster-bilder innan den första lillen ploppade ut! Lillen som förövrigt heter något så vackert som Gabriel Jonah (stavar han så förresten, Rebecka?) Sahrling :-) Galet att nästa på tur är vi, fast det är ju fortfarande ganska långt kvar! Nu ska jag sätta mig i soffan brevid min man!

/Johanna

1 kommentar:

Rebecka sa...

Wow, systrarna grus! :) Vilka puddingar! Japp, han stavar så! Lilla Gabriel... Tänk att han SNART får träffa sina färska kusiner...!! Åh vad vi längtar allihop!!