tisdag 5 juli 2011

Rutinultraljud nr 2 :-)

Imorse åkte vi in till Lund för att göra det andra ultraljudet. Det är ju fantastiskt att se att bebis faktiskt finns där inne! Den hade låånga ögonfransar (ett drag från emil), långt hår i nacken å knubbiga fötter :-) den uppskattade vikten idag var 2382 g, kommer bli en tjockis precis som jag va :P Dock hade jag liiite mycket fostervatten å eftersom jag haft en del sammandragningar fick vi gå upp på akut obstetrik där dom kopplade upp mig på ctg men allt såg bra ut så vi fick bara en ny tid för ultraljud till nästa vecka. :-)

Annars har jag sovit ett par timmar nu på dagen, det behövdes verkligen.. Sover så dåligt på nätterna nu när det är så varmt! Så nu ska jag läsa lite bok innan jag ska sätta igång med middagen tills älskling kommer hem! Sen ikväll ska jag in till Lund å fika med Jessika så dagen rullar på!

Än har vi inte fått igång datorn men vi fortsätter hoppas! Enda gången vi har ALLT, alla bilder å filer bara på datorn å inte på nån extradisk händer det här liksom.. Vi hade ju till o med köpt en ny extern hårddisk men inte hunnit flytta över nåt än :/ Hmmm.. Men som sagt så verkar det inte helt omöjligt att rädda allt!

/Johanna

Inga kommentarer: