fredag 22 juli 2011

Latmorgon!

Tja!
Jag och Johanna vaknade sjukt sent för att vara vi, kravlade upp ur sängen vid 10-snåret. Eller jag kravlade först upp och sen efter ett tag när Johanna fortfarande sov vidare så skulle jag väcka henne lite försiktigt tyckte jag. Men jag underskattade min egen tyngd så istället för istället för att lugnt och fint sätta mig i sängen så föll jag typ handlöst rakt ner i den och vips var Johanna vaken! Inte alls uppskattat sätt att väcka folk på, men vaknade gjorde hon!

Efter det har vi inte hunnit mycket alls. En sväng till ÖB för att handla fönsterputs och lite sånt. Nu kokar majskolvarna i kitteln och efter att de har unmundigats ska vi väl ta tag i lite fix såsom tvätt och fönsterputs! Vädret inbjuder ju inte direkt till något annat än inomhusaktiviteter av det slaget men om någon har ett förslag för kvällen så säg till!

Ha det!
/Emil

Inga kommentarer: