torsdag 21 juli 2011

Kuuuul dag!!

Som sagt väckte Emil mig imorse med frukost å ett litet paket som innehöll det här:
Vadå pik om att jag borde baka mer?? Haha!) Dom var iaf jättesöta, mina nya muffinsformar :-) Han hade köpt dom på Udda Tina i Lund. Ääälskar den affären, dom har så mycket fina grejer!!


Sen åkte vi iväg till en klasskompis till mig, Sofie, i Lomma.. Hon har tidigare jobbat som fotograf och frågade mig i förra veckan om hon fick fota mig och Emil till sin portfolio för att starta eget företag så småningom.. Vi hade SÅ roligt verkligen och hon är hur duktig som helst! Här är hennes blogg där hon redan hunnit lägga upp en av bilderna ..Om vår bebis blir söt ska vi anlita henne för att fota honom/henne ;-)

När vi kom hem gjorde vi iordning fika för mamma kom förbi en sväng och efter det följde vi med henne ut till Västra strö igen.. Där åt vi jäättegod hemmagjord pizza (Emil å Jocke åt nog upp 3/4 av allt själva!) och tittade på bilder å hade det mysigt!

Så det här är helt enkelt ännu en dag som flutit iväg bara sådär! Hoppas alla dagar fram till bebis kommer blir såhär roliga så att tiden går fort :-)

/Johanna

2 kommentarer:

Benjamin sa...

DU åt resten!! :)

Johanna sa...

Haha, jaa lätt! :) Ni andra fick minsann klara er på bröd å vatten!